Serwis laptopów

Informacje o nas – kim jesteśmy, czym się zajmujemy – kliknij tutaj 

Szanowni Państwo!
W związku z olbrzymią ilością zapytań telefonicznych, aby zaoszczędzić Państwa i nasz cenny czas prosimy o wysyłanie zapytań na e-mail serwis@rcs.biz.pl.  P
roszę podać: nazwę i model sprzętu którego zapytanie dotyczy.

Prosimy też podać jeśli to możliwe numer P/N – to znacznie ułatwia określenie wyceny i czasu oczekiwania na naprawę. Mile widziane zdjęcia uszkodzonego elementu.

Jeśli spełnicie Państwo tą prośbę – możemy odpowiedzieć wprost lub w razie potrzeby  wysłać jednoznaczne zapytanie bezpośrednio do dostawców, co zaowocuje szybką i konkretną odpowiedzią, najtańszym lub  najszybszym rozwiązaniem, bez potrzeby doprecyzowywania.

· Prowadzimy serwis sprzętu większości firm na rynku – HP, Gericom, Asus, Acer, Toshiba, Fujitsu, LG, Toshiba, Benq, Dell i innych. Serwis Laptopów toshiba, laptopów Lenovo i Asus świadczymy także gwarancyjnie dla naszych Partnerów jako podwykonawcy lub Autoryzowani Partnerzy Serwisowi.
· Diagnozę po dostarczeniu sprzętu do serwisu wykonujemy nieodpłatnie.
· Wszystkie naprawy bez względu na wysokość kosztów, konsultowane są z klientem.
· Przy większych ilościach – obligatoryjnie klient otrzymuje upusty od ceny ogólnej naprawy.
· Przy umowach serwisowych – na usługę klient otrzymuje zawsze zniżkę 30%.
· Na wykonaną przez nas naprawę zawsze dajemy gwarancję.
· Przy okazji naprawy zawsze wykonujemy konserwację układu chlodzenia.
· Staramy się zawsze minimalizować koszty obsługi serwisowej.
· Prowadzimy prewencyjną akcję uświadamiającą jak ważna jest archiwizacja danych.
· Dysponujemy sporym stockiem części serwisowych – zarówno nowych jak i używanych.
· Prowadzimy ścieżki certyfikujące serwisu firm HP, Lexmark, Citrix, Lenovo, Toshiba.
· Klienci mogą dostarczać sprzęt kurierem lub osobiście.
· Możliwy też jest odbiór i dostawa po naprawie naszym własnym transportem.

Pracownicy Regionalnego Centrum Serwisowego nieodpłatnie odbiorą od Państwa laptopa, notebooka czy inne urządzenie w miastach okolicznych – Świętochłowice, Chorzów, Bytom, Zabrze, Gliwice, Katowice, innych.

Jeśli są Państwo zainteresowani naprawami gwarancyjnymi laptopów informujemy:

Regionalne Centrum Serwisowe jest pogwarancyjnym Serwisem Laptopów HP, Asus, Acer, Samsung i inych marek.

Usługi gwarancyjne marek HP, IBM czy Lenovo świadczymy tylko uczestnicząc w projektach Asseco Systems czy innych Firm jako Autoryzowany Partner Serwisowy.

Poniżej – zamieszczamy informacje i kontakt w sprawie gwarancyjnych napraw laptopów, notebooków najpopularniejszych marek.

Gwarancyjny Serwis Laptopów HP: zgłoszenia awarii – kliknij tutaj
Gwarancyjny Serwis Laptopów HP : adresy i kontakty – kliknij tutaj.
Gwarancyjny Serwis Laptopów Toshiba : polecamy Comp Safe Support
Gwarancyjny Serwis Laptopów Asus: Strona serwisowa Asus
Gwarancyjny Serwis Laptopów Acer: Strona serwisu laptopów Acera
Gwarancyjny serwis Laptopów Samsung: Kontakt i informacje

Najczęściej wykonywane naprawy:

*Czyszczenie i konserwacja systemów chłodzenia notebooka
*Naprawa/wymiana inwertera
*Reballing układów BGA – karty grafiki, mostki
*Wymiana, naprawa zawiasów matryc
*Naprawa/wymiana paneli LCD – MATRYC
*Wymiana/naprawa gniazd zasilania
*Naprawa uszkodzonych płyt głównych
*Naprawy – wymiana układów zasilania laptopa
*Wymiana dysku twardego HDD
*Odzyskiwanie danych z dysków i innych nośników
*Wymiana past, taśm termoprzewodzących układu chłodzenia w notebooku
*Optymalizacja konfiguracji systemu w celu przyspieszenia działania laptopa
*Doradztwo i szkolenia

Pełna specjalizacja:

*Wymiana układów BGA, reballing (układ grafiki, mostek północny, mostek południowy)
*Wymiana gniazd procesora ( zależnie od typu ) oraz banków pamięci ram
*Naprawa układów zasilania, układów ładowania
*Naprawa zintegrowanych kart graficznych
* Wymiana gniazd USB, LPT, VGA
*Wymiana układów scalonych
*Wymiana świetlówek w matrycach, naprawa elektroniki matryc
*Wymiana matrycy w laptopie
*Wymiana napędów
*Wymiana lub naprawa taśm matrycy

Naprawy pogwarancyjne – informacje:

Informujemy, iż podczas procesu naprawy płyt głównych, uszkodzeń mechanicznych obudów, w nielicznych przypadkach ich stan techniczny może ulec pogorszeniu w związku z procesem technologicznym naprawy lub diagnozą. RCS nie ponosi za to odpowiedzialności.

RCS nie odpowiada za oprogramowanie zainstalowane lub przechowywane na nośnikach danych w przekazanym do naprawy sprzęcie.

Wszelkie diagnozy  RCS wykonuje nieodpłatnie.

Koszty transportu w przypadku napraw wysyłkowych ponosi klient o ile koszt naprawy nie przekroczy 500zł – wtedy sprzęt wysyłany jest na koszt RCS.

Zgłoszenie sprzętu do naprawy oznacza akceptację powyższych warunków.

 

Kontakt do nas lub tutaj.

 

Serwis RTV

Wpisane przez admin   @   21 lutego 2011
Regionalne Centrum SerwisoweTworzenie Stron